صفر تا صد صدا و تصویر

راهکار ۰ تا ۱۰۰ صدا و تصویر

پاسخ تمام نیازهای شما در صنعت رسانه

اهمیت صنعت رسانه

در دنیای پر تکاپوی امروز، صنعت رسانه و پخش محتوا دست خوش تغییرات گسترده ای شده. به طوری که تقریبا همه نوع محتوای ویدیویی اعم از تماشای شبکه های تلویزیونی، به روز بودن از آخرین خبر ها، شرکت در کنسرت ها و رویداد ها، حضور در کلاس های درسی و حتی تماشای فیلم و سریال به صورت دیجیتالی انجام می شود. علاوه بر این موضوع، مخاطبان انتخاب های بیشتری برای چگونگی تماشای محتوای مورد علاقه خود دارند. برای رقابت در این حوزه، باید از راهکار هایی استفاده کرد که علاوه بر مقرون به صرفه بودن و راحت بودن، باید سازگار با پلتفرم های مختلف جهت راحتی کاربران باشد.

اهمیت رسانه

راهکار ۰ تا ۱۰۰ صدا و تصویر

شرکت نوآوران ارتباطات سیمای امید، با استفاده از ۳ دهه تجربه کاری و دانش بومی، مجموعه ای پیشرو و دانش بنیان در صنعت رسانه و می باشد. تخصص این شرکت در تولید و ارایٔه راهکار های ۰ تا ۱۰۰ در حوزه های جمع آوری، پردازش، فشرده سازی، مدیریت و ارسال صدا و تصویر است. با مراجعه به امید، تمام نیاز های شما از مشاوره، طراحی، ساخت، نصب، آموزش و پشتیبانی رفع خواهد شد. تیم فنی ما مطمیٔن خواهد شد که بهترین راهکار برای چالش شما، طراحی و اجرا می شود. با انتخاب امید، پاسخ تمام نیاز های خود در حوزه صدا و تصویر را خواهید گرفت.

قابلیت سفارشی‌سازی

شخصی‌سازی راهکار بسته به نیاز و بودجه شما

راهکار ۰ تا ۱۰۰

همراه همیشگی شما از اول مسیر تا انتهای پروژه

شرکتی با تجربه

تجربه کار با سازمان‌ها و افراد مختلف در سرتاسر جهان

کاربرد راهکارهای سیمای امید در صنعت رسانه

پخش زنده

پخش زنده

در چند سال اخیر، پخش زنده محتویات مورد توجه زیادی از مخاطبان قرار گرفته است به طوری که تمام مسابقات ورزشی، خبرهای فوری، رویدادها، کلاس های آموزشی و… به صورت زنده در سرتاسر دنیا پخش می شوند. راهکار و محصولات شرکت امید، محتویات شما را بدون تاخیر و در لحظه برای مخاطبان شما ارسال می کند. راهکار ما، شامل تمامی مراحل پخش زنده از جمله دریافت، فشرده سازی و ارسال محتوا به بیننده های شما می شود. بدین صورت که تمامی مخاطبان، به بهترین کیفیت ممکن نسبت به وضعیت اینترنتشان دسترسی خواهند داشت.

پلتفرم‌های OTT ،RFTV ،IPTV و VoD

با گسترش دنیای سرگرمی، تلویزیون‌ها وفیلم و سریال‌ها دچار تحولات گسترده‌ای شده‌اند. سامانه‌های آی پی‌ تی‌ وی و OTT در مکان‌هایی مانند ساختمان های مسکونی، هتل ها، بیمارستان ها، کمپ های صنعتی و… به محبوبیت زیادی رسیده و توانسته اند ویژگی های بی شماری را به این مراکز اضافه کنند. راهکار ما، شامل خرید و ساخت تجهیزات، مدیریت محتوا، رابط کاربری آسان و سازگاری با دستگاه های مختلف می باشد.

ماشین‌های سیار خبرگزاری(SNG)

ماشین‌هایSNG، نقشی کلیدی در مراکز خبرگزاری دارند. این ماشین‌ها وظیفه گردآوری لحظه ای خبر ها و ارسال سریع آن ها به مراکز تلویزیونی داشته تا این مراکز بتوانند آخرین خبر ها را با مخاطبان به اشتراک بگذارند. راهکار ۰ تا ۱۰۰، مخصوص ماشین‌های SNG با آنتن هوایی و بدون آنتن است. با استفاده از محصولات ما، می‌توانید مصرف پهنای باند را کاهش داده و در سریع‌ترین حالت ممکن، یک یا چند محتوا را ارسال کنید.

پخش چند کاناله

قابلیت مدیریت و ساماندهی چندین محتوا برای شبکه‌های تلویزیونی، از اهمیت زیادی بر خوردار است. به طوری که مراکز خبرگزاری باید چند محتوای مجزا را در کانال ها پخش نمایند. راهکار ما، امکان مدیریت و پخش چندین محتوا را برای این مراکز فراهم می کند. علاوه بر این موضوعات، راهکار های ما استفاده از پهنای باند را کاهش داده و لطمه ای به کیفیت تصاویر وارد نخواهد کرد.

ارتباط با سیمای امید

جهت هماهنگی و برگزاری جلسه با ما در تماس باشید

Copyright © 2021 OMID Technology inc. All Rights Reserved