نوآوران ارتباطات سیمای امید

مجموعه سیمای امید ارائه‌دهنده سرویس‌های متنوع طراحی و تولید سخت‌افزار‌های پردازش، فشرده‌سازی و ارسال صدا و تصویر و راهکارهای نرم‌افزاری است.

چرا سیمای امید

ارائه کننده راهکار ۰ تا ۱۰۰

ارایٔه راهکار برای چالش ها

یکی از ویژگی هایی که شرکت امید را به برندی خاص تبدیل کرده، ارایٔه راهکار های ۰ تا ۱۰۰ برای هر چالشی در صنعت رسانه و پخش صدا و تصویر است. به طوری که تیم فنی ما از ابتدای راه تا انتهای مسیر همراه و پشتیبان مشتریان خود بوده و هر فرد یا سازمانی با مراجعه به ما، تمام نیاز های خود را از مشاوره و طراحی تا نصب و پشتیبانی را رفع خواهد ساخت.

شرکتی دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

نوآوران ارتباطات سیمای امید، شرکتی پیشرو و دانش بنیان در زمینه پردازش، فشردهسازی و انتقال صدا و تصویر میباشد. این شرکت با بهرهگیری از تکنولوژیهای نوین و تیمی متخصص، خدمات متنوع و با کیفیتی را به مشتریان خود ارایٔه میدهد. سیمای امید با بهبود کیفیت صدا و تصویر و ارایٔه راهکارهای نوآورانه، توانسته است جایگاه ویژهای در صنعت کسب کند.

تنها تولید کننده انکودر HEVC

اولین تولید کننده انکودر

شرکت نوآوران امید در طی سال های متمادی، افتخارات زیادی را کسب کرده و توانسته دستاورد های زیادی به نام خود ثبت کند. از دستاورد های شرکت امید، می توان به بودن تنها تولید کننده انکودر HEVC و ۴-MPEG در ایران اشاره نمود. تمامی این افتخارات باعث شده که شرکت امید به برندی مطمیٔن و شناخته شده در ایران و اقصی نقاط جهان تبدیل شود

بیش از ۳ دهه تجربه

۳ دهه تجریه

نوآوران ارتباطات شرکت امید، با تکیه بر ۳ دهه تجربه، برندی پیشرو و خلاق در صنعت رسانه و محصولات مربوط به آن است. تیم ما با استفاده از تجربه، مهارت، خلاقیت، نوآوری و پشت کار توانسته بر هر چالشی در حوزه صدا و تصویر غلبه کرده و پشتیبان مشتریان خود از طراحی تا اجرا باشد. تجربه برند امید با سازمان های مختلف، آن را به انتخابی مطمیٔن تبدیل کرده.

محصولات سیمای امید

نوآوران ارتباطات سیمای امید، با تکیه بر دانش بومی و پشت کار، تولید کننده محصولات متنوعی در صنعت رسانه می باشد. محصولات شرکت امید به گونه ای طراحی شده اند تا نیاز های کشور را در حوزه صدا و تصویر بر طرف سازند. این محصولات در چهار گروه فشرده ساز ها(انکودر)، لینک های قابل حمل استریمینگ (Sky)، مبدل های صدا و تصویر و هدند های IPTV Headend( IPTV) خلاصه شده اند. تولیدات شرکت امید، به دلیل ثبات داشتن، قابل اعتماد بودن و تجربه همکاری با سازمان ها و کشور های مخلف، توانسته جایگاه ویژه و منحصر به فردی بین فعالان این حوزه پیدا کرده و رضایت مشتریان خود را جلب نماید. از هر گروه محصول،کالاهایی با مد‍ل ها، کاربرد ها و تکنولوژی های مختلفی طراحی و تولید شده اند تا بتوان نیاز های هر مشتری با هر درخواست و چالشی را برطرف ساخت. از ویژگی های محصولات امید، می توان به قابلیت شخصی سازی و انعطاف پذیری بالای آن ها اشاره کرد. بدین صورت که کالاهای ما، قابلیت تغییر بسته به نیاز های خریداران خود داشته و هر سازمان یا فردی، می تواند از محصولات شرکت امید طبق خواسته و روش خود استفاده کند. تنوع بالا در کالاها، از دیگر مشخصه های محصولات امید می باشد. کالا های ما در مدل و سایز های مختلف تولید شده تا بتوان نیاز های خریداران را برطرف کرد.

راهکارها

راهکار ۰ تا ۱۰۰ صدا تصویر

پخش زنده صدا و تصویر

فشرده سازی حرفه‌ای صدا و تصویر

سیمای امید در یک نگاه

سابقه کار
۰ +
تعداد مشتریان
۰ +
محصولات دانش‌بنیان
۰ +
دسترسی جهانی
۰ +

مجموعه‌‌هایی که به ما اعتماد کردند